Translate

18.6.2012

MÄ EN ENÄÄ IKINÄ tee ittelle vaatteita

No nih, nyt mä oon sen päättäny etten enää ikinä tee ittelleni vaatteita kun ne ei KOSKAAN onnistu. Aluksi on niin hyvä fiilis et ihanaa tästä tulee varmasti hyvä ja sopiva, mutta ei. Lopputulos on joko liian iso, pieni tai muuten vaan huonosti istuva...  Ja mikä pettymys sen jälkeen kun sen saa valmiiksi. Oon yrittäny ajatella että kun vaan teen niin kyllä se alkaa luistamaan, mutta ei vaan vielä niin oo tapahtunu...
Tässä on viimesin epäonnistusminen.... siitä tuli sitten tollanen kotitakki... hätinä voi viedä pyykit ulos kuivumaan tuo päällä. Tjaaa.... tai ehkä siihen vois ommella isot taskut pykkipoikia varten ja hupun siltä varalta jos vaikka on bad hair day... eihän sitä tiedä, jos tuosta vaikka tuliski vielä ihan Ok tosin ne eripari hihat on ja pysyy... vaikka mä purkasin ja tein uudestaan niin siitä siltikin tuli pienempi kun toisesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti