Translate

25.9.2012

Puutyökurssin aloitus

Tänään oli toinen kerta puutyökurssila ja sain aloitettua 3 eri projektia, niddy noddy, rukin rulla ja isot neulepuikot. Niin ja huom. siis aloitettu ei vielä lähellekkään valmiit : ) puikkot pitäs maalata, niddy hioa ja maalata ja rulla pitäs vaan sorvata... jaa-a sorvaamista toisaalta odotan, mutta toisaalta se voi olla niin vaikeeta, että mulla mennee heti fiilis koko kurssiin (kaikessa kun pitäs aina olla heti hyvä, ihan niinku se olis mahdollista). Odotin ja jännitin niin kovaa tätä kertaa, että nyt oon ihan poikki. Niin ja tänään mä käytin sirkkeliä ja nauhasahaa ekaa kertaa! Ihan helppoja laitteitahan ne on, jonkun piti vaan näyttää ja kannustaa kokeilemaan : D Mä tuun varmaan aina muistamaan kuinka kurssin ope näytti mulle peukkua ja vinkkas silmää just ennenkö työnsin sen sirkkelin kelkan liikkeelle, silloin tuli sellanen olo et kyllä mä tän homman osaan ja et tässä ei oo mitään äijää vaikka mä oonkin nainen ja sirklaan puuta : D
Tuossa alla on puikot ja niddy noddy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti