Translate

23.4.2013

Koska on valmista!?

Muistatteko sen olon lapsena kun odotti jotain tosi kovaa ja kokoajan piti kysyä "koska on valmista", "Joko se on valmis" ... Mulla on nyt kyllä just sellanen olo! Mua niin jännittää mitä mun savitöistä tulee kun ne on poltettu ja lasitettu, pysyykö ehjänä vai tuleeko takas kassillinen räjähtäneitä kippoja. Ainakin viikko pitää vielä odottaa ennenkö niistä voi kuulla jotakin.

Kävin tälläviikolla hakemassa postista tosi mahtavan virkkauskirjan: Molla Millsin Virk kuri, mä vaan odotan että pääsen kokeilemaan ohjeita ja varsinkin virkattu kettinki ja geometriset muodot kiehtoivat tosi paljon. Piristävän persoonallinen ja tämän kirjan selattua voi vaan todeta, että virkkaus ei todellakaan ole mitään mummojen touhua!

Postin jonossa silmiin osui nämä kynttilät ja kynttiläkippo, ja voi niin ihanat!Sopis niin hyvin tälläselle lankojen perään olevalle, mutta mä en vaan ikinä malttais niitä polttaa niin jätin ostamatta, mutta kuvat oli pakko napata! Ei ehkä erotu niin hyvin tuo pinnan kuvio, mutta noissa ylimmäisissä on palmikkoneule pinta, keskimmäisessä kuvassa on lankakerä kynttilä ja viimeisessä ne kynttiläkipot.


 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti