Translate

28.7.2013

Meille tuli uusi perheenjäsen...


Usein mietin, että mikähän on ollut mun ammatti entisessä elämässä, jos sellaista edes on... Mistä johtuu, että jotkut hullaantuu joihinkin asioihin täysillä ja jotkut vaan osaa joitakin asioita ilman sen kummempaa harjoittelua, asiat vaan sujuu niinkuin niitä olisi aina tehnyt.
Mulle langat ja kehräys on sellainen juttu joka kiehtoo todella paljon, pelkästään se kehräyksestä tuleva ääni rentouttaa ja se tunne kuinka kevyt villa kietoutuu kierteelle langaksi joka on kestävää ja periksiantamatonta. Ylipäänsä kaikki vanhemmat tekniikat kuten kinnasneulalla neulominen on mun juttu, ompelukoneella neulominen ei oo ollenkaan yhtä kiinnostavaa. Mä oon varmaan entisessä elämääs ollu tekemisissä lankojen ja rukkien kanssa...

Silloin kun ostin ensimmäisen rukin oli tämä nyt ostamani rukki samassa paikassa myynnissä, mutta se jäi sinne koska se oli huonommassa kunnossa kuin silloin ostamani rukki. Käytiin perjantaina samalla kirppiksellä katsomassa olisiko se vielä sielä ja sielähän se oli ylsinäisenä ja likaisena pöydän päällä. Myyjä oli laskenut hintaakin huomattavasti viimekertaisesta, joten en vaan voinut jättää sitä sinne enään. Kotona phdistin ja korjasin ne osat jotka pystyin ja pääsin jo kokeilemaankin kuinka rukki pyörii ja aivan mahtavastihan se pyöri! Tämän rukin kanssa tuun tekemään mielenkiintoisia lankoja!

  
Uusi perheenjäsen
   
Ennen ja jälkeen kehräyksen
Ennen ja jälkeen kehräyksen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti